heartmagic

Sebo - Dans

Sitter och fixar med sebo projektet - produktkännedom ... Yippi xD
Nej men ganska kul faktiskt, och efter många bollplank så blev det vovven, Malinois (kennel)
Både för att jag vet mycket om dem redan och vi har två hemma, så jag känner mig säker.
 
Hade ett danspass på två timmar, och fick se den nya dansen. Så jag ska ha två kurser nästa termin. Båda är street. Den kursen jag har nu heter ju bara Street Dans ... men den andra, Tror det hette Street Ragge ... men inte säker xD Iaf, en annan typ av Street, finns ju hur många olika typer av Street Dans, dock är det från början improvisations dans ... Om någon inte visste.
 
Så iaf nu när jag har kollat läget och fixat med sebo projektet så ska jag fortsätta skriva på en av de nya novellerna. The Forbidden Kiss ... och kanske även på Boken. Men tills vidare,
 
Take Care!
Be yourself!
 
 
 
 http://myblackbird.blogg.se
 
Taggar: Hund, Malinois, Malle, Ragge, Sebo, Street, Street Dans, dans;
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: