heartmagic

Filmkväll med familjen

Julia ska få leka hos mormor och morfar så ska vi andra få se en/två filmer som inte är tecknade. Vilket är sällsynt. SÅ om någon timmer lämnar vi julia, dra med oss pizza för att sedan dra film. Vi har några vi ännu inte sett, men jag vill ju då se Berättelsen om PI för att se vad det är för något. Men som sagt, vi har ju en del att välja på xD Och inköp av flera filmer äger snart rum så filmantalet ökar lite ...
 
Jag ska skriva lite, är tanken, innan vi lämnar julia. Läsa också tänkte jag. Har märkt att läsningen börjar ökar igen xD Och jag tipsar om; Rör Mig Inte - en riktigt bra bok! Sträckt läste den xD Lite jobbigt när man jobbade dagen efter, men det var den värd. Så läs den! Jag ska beställa tvån ikväll, så fort jag kan xD
 
Var väl inte så mycket mer idag, skulle jag tro. Men allt kan hända ... ;P
 
See Ya!
Taggar: boktips, böcker, filmer;
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: