heartmagic

Ett tag sedan

Var ett tag sedan jag skrev, inte så mycket att säga. Haft praktiskt prov - servering och uppdukning för en fem rätters middag .... Gick bra, tycker jag.
 
Imorgon blir det heldag med Clara, med läxor - yippi :/ - men också lite film ... och lite onyttighter.
 
Mer kul ... ah skriver på den nya novellen ... redan 41 sidor varv 5 delar (ca 3 sidor långa) är uppe på Dikta.se
Boken då, jo ja nu är jag igenom halva, ca 110 sidor ... xD Yay! Men nä, nu lär det gå fort innan jag avslutar den. Funderar på att vara elak och sluta om något kapitel och börja på bok 2 ... men tills vidare sätter jag in den i delar. Se hur mycket det blir, kan ju inte vara hur många sidor som helst i en bok xD Man ska ju orka läsa den också. Men om inga andra idéer kommer i vägen *host* så är det tänkt att det blir en triologi .... Och snart så är det ett av kaos projekten i gång ... så fort Novellen är klar. Allts är det någon som hänger med xD Ah vi dra det på http://myblackbird.blogg.se känner jag ...
 
Annat kul, ah ska se om jag kan dra upp lite bilder. Så strax, inlägg - Bilder xD
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: