heartmagic

League of Legends - Annats kul

Har inget bättre för mig ...
 
Nä men körde 300:an idag (MB 300 E) Bara för att, lite kul är det med en automatare. Farligt med gasen xD Den reagerade lite mer än jag trodde, tänkte mer på att den var en modell från -95. Haha som barn på julafton. Nej men vi skulle ner till Willys för inköp till lan. Imorgon dock men ja, lär ju inte ha tid att skriva det imorgon. Så kollade igenom lite efter nya champs, går sådär när jag inte riktigt vet vad jag vill spela som xD Men bra där.
 
Har ju tre jag skulle vilja test, dock var ingen på Free to Play :/ Dyra också ... men aja kanske kan köpa dem imon då med hjälp av boosten ... Känns som om det är få som fatta vad jag snackar om så jag byter väl ämne då ...
 
Skrivning. Letar efter lite låtar till den, väntar med spänning på min kollektion som görs via min ena BFs kompis (ritade) ska bli kul. Klänningar ... Yay!
 
Blir ingen skrivning ikväll, orka inte ... woho sällsynt! XP
 
Iaf, dikta.se medlemmar The Forbidden Kiss är nu i full gång igen med fem nya delar upp och tre på väg. Check them out!
 
Aja xD Time to Sleep
 
Take Care!
Taggar: Boken, League of Legends, LoL, MB, SvartaFågeln, blogg, körning, livet, spel, spela;
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: