heartmagic

24H xD

Tänkte igår natt att varför inte spela lite, kollade på klockan. Runt två ... ja men lite hinner jag. Så vi spelade, hade ganska roligt fast det var sämsta gamet ever. Men lite kul måste man ha. A nu kommer då problem ett. Nästa gång vi tittade på klockan var den fem, tidig frukost iaf. Men vi tänkte, ngt mer game hinner vi. Hmm, hungern kom igen och när vi insåg att klockan var åtta så ja vi fortsatte att spela. Drog sedan till maxi och tillbaka. Varmt ute och nu har vi nästan precis kommit tillbaka. Hmm, 10:10 ... Hoppsan ! O_O haha fail xD Nu kommer då problem två, jag är fortfarande inte trött ... så med detta har jag nu varit vaken 24 h ...
 
Och varför skrev jag detta för, jo det ska jag berätta ... ;P
 
För att det retar alltid upp någon när man skriver ja totalt ointressanta inlägg ... hehe XP
 
See Ya!
Taggar: 24 h, League of Legends, LoL, blogg, kaos, livet, spel;
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: