heartmagic

Im Back!

Yay tillbaka till bloggen, det var ett tag sedan jag uppdaterade. Känner att jag måste bli lite bättre på det om det ska vara lönt att ha den xD
Idag - En lite "grillfest" - Vi var ett gäng kompisar och kan inget annat än säga att det var roligt xD Själv ska jag ha en lite typ av firande eftersom jag nu är 18, så jag drar ihop resten av gänget för lite film och grillkväll hemma, ute i ingenstans
 
Annars - Inte mkt. Klagar lite på min handled som inte sammarbeta med mig nu när jag vill skriva. Fast inget har hindrat mig innan, bara att det går lite långsammare än vanligt. Så jag läser lite mer nu än skriver ..
 
Något som kommer att hända; (en sak av många)
 
 
Jo YOHIO kommer till en familjefestival, för den som nu bryr sig. Sean Banan och Magnus Uggla kommer också bl.a fast YOHIO och Sean blir lite roligare att se ;P Om nu någon undrar var och när; Älmhult den 31 Augusti och det starta vid lunch men dessa uppträder inte förens efter två ... på Haganäs (och de som inte vet vart, vid det nya Ikea varuhuset)
Och nu ser jag också att uppladdningen av bilder fungerar igen xD Den har krånglat lite för mig
 
tittat gärna in på den andra bloggen också - http://myblackbird.blogg.se
Skriver ett inlägg där också nu här efter
 
Yaya, nej men Take Care!
 
See Ya ^^
 
Taggar: Festival, Ikea, Sean Banan, YOHIO, Yohio, blogg, livet, Älmhult;
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: