heartmagic

vi är den vi är

Det är så enkelt. Ingen kan ändra på vem du är och låt ingen köra med dig. Vi alla har något vackert. Kanske ett leende, ditt hår, din hy, en nice klädstil eller varför inte en helt underbar personlighet. Alla är vi missnöjda med ngt och vi använder varandra som spegel. Men det finns bara en Du. Det finns alltid denna personen i livet som måste trycka ner dig, för att du är en stark människa. Avundsjuka på dig. Men en grej som inte är lätt att leva upp till, det är låt dem försöka om de mår bättre av det. Så ser jag på saken. Men som sagt, det är inte lätt att bara säga. Det finns de som har det mkt tuffare till vardagen. Skolan. Hemma. 
 
Jag hjälper folk som vill ta emot den
Jag ser när någon försöker sära på kompisar
När andra äter upp någons energi
Alltså, vilket slöseri. Den som nu försöker ngt liknande kastar så mkt energi åt skogen. Vilken miss de gör, de kunde fått en underbar vän. Livet är inte lätt, men att göra det värt att leva ... 
 
Jag är på toppen humör! 
 
Jag ändrar bara på mig för att jag vill det och det gynnar mig, och ingen annan. Tänk på det, innan ni gör en förändring i ert liv. Är det värt de? Min förändring - OYES! Jag laddar till hundra, visst andra kanske blir besvikna. Men jag väljer själv, det är mitt liv. Ingen annans. 
 
Bara du vet din sanning, och den sanningen är den svåraste att erkänna. Erkänn för dig själv och strunta i vad andra säga. 
 
ja detta var ett impulsivt inlägg, men det är så jag känner. 
Jag är jag, och om du inte gillar det så stör inte mig. Bara gå, jag bryr mig inte! 
Min värld
Min Verklighet
Inte din!
 
Ta hand om er!
 
See ya! ^.^
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: