heartmagic

Inte så mycket till val

Datorn gav tydligen upp, så jag har inte mkt att göra längre. Kan inte skriva eller spela. Visst jag har ipaden så helt off från internet är jag inte xD Men men, huvudsaken är att jag lyckades rädda alla texter xD Tur väl är så har jag tillgång till dator hos kinken, så ibland kan jag skriva. Pappas dator vill inte ta emot mitt USB, hur irriterande är inte det då :@ Men kan inte göra så mycket åt saken mer än att gnälla.
 
Nog om datorn.
 
Ny mobil snart, Xperia Miro svart. Slapp byta nummer desutom, vilket är skönt. Nya glasögon och förra året så köpte jag mig en egen julklapp ... Awesomne! Men den får ni se senare xP
 
Inte mycket mer att skriva. Livet fortsätter framåt, unna er själva något ni vill ha ... ta hand om er!
 
See Ya!
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: