heartmagic

Övningskör

Ah har varit ute ett tag för en stund sedan. Ganska länge, men kul var det. Blandad körning. Inte så mycket att berätta om det. Att jag börja få koll på läget, ja typ. Framåt, omkörning, trafik, vänstersvängar - landsväg och stadskörning, lite iaf. Backat, ah gick ju sådär, men jag höll mig typ på min sida. Parkerat lite, utan att använda fem andra parkeringsrutor. Utan höll mig till min. 5 lyckade av 7 försök - men jag var inom min ruta, när jag stod stilla xD. Tre backningar(parkering), ah lyckades typ med en.
 
Andra gången jag testade automatare. Men det går bra, vill koppla hela tiden xD
 
Ja men det var väl om det.
 
Körning är inte svårt som alla säger, men inte lätt heller. Jag menar jag lämnade parkeringsplatsen efter fyra körningar. Lärde mig mest kopplingen där, reste kom när jag befann mig på vägen. Så ja ...
 
Japp, det var det. Nu ska jag dra serier, lite gott och så skriva senare. Japp!
 
 
Take Care!
 
 
 http://myblackbird.blogg.se
 
Taggar: bilen, bloggar, körning, livet, tonår, vardag, övningskör;
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: