heartmagic

Jobb-Skola-Dans

Jobba lite extra på Goaroije, så idag då blev det lite stressigt. Fick en lång dag, 7-16 ... ah sedan hade jag ju dansen runt 17 ... Nu då lite plugg. Vill typ bara sova xD
 
Iaf, att jobba och ha skolan samtidigt kan ha sina brister. Men jag tycker det är kul, oavsett, Man måste verkligen tänka nog innan man bestämmer sig för att extra jobba under skolan. För man får mindre tid för vänner, plugg (för min del) dansen och så. Även om jag inte jobbar varje/varannan dag märker jag ändå skillnaden. Jag valde att boka in studiedagar, lov och fredagarna - har inte skola då - för att kunna jobba istället. Råkade dubbelboka mig både dansuppvisning och jobbet - samtidigt, men tacka personallaget för lösningen vi fick ihop. Trivs, ja verkligen.
 
 
Mer för spännande, paus från pluggandet och ska dra lite serie/film innan jag fortsätter.
 
Take Care!
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: