heartmagic

Haha Kaos Projekt i rullning

http://myblackbird.blogg.se
 
ah mina kaotiska projekt xD Jo.
 
Mycket? Ja jo beror ju på hur man ser på saken.
Stressigt? Nej, ganska roligt.
Rörigt? Ja om man inte hänger med xD
Seriöst? Japp
Seriös med varje projekt? Ja faktiskt. Det är ju Triologin som är till i sommar, iaf bok 1 xD
Tiden? Tid har jag alltid. Jag skriver när jag känner för det, inte för att jag måste. Jag gillar att skriva med musiken i bakgrunden ...
 
Klicka in på den andra bloggen för att veta kort och snabbt om Projekten, kaos 1-4
 
Nu, klockan är mkt. Imon ska jag fixa nybakat bröd till frukost, sticka med familjen till Forsen och mysa lite. Skogsfolk! Haha xD Usch jag börja bli trött
 
Glömde USB-minnet så mina texter kan jag inte fortsätta på. Nästan, har ju några på själva datorn ... hehe xD
Kanske bäst att låta bli ...
 
 
Frågor, vågar ni >:)
 
Have a Good Time People!
 
 
Nästa inlägg
timanställd/sommarjobb
Dansens outfit
etc
Taggar: Projekt, bloggar, bokplan, böcker, kaos, projekt;
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: