heartmagic

Det sjukaste simbesöket ever xD

Okej kommer antagligen bli plågad av några vänner för det här, men men
 
Stack och simmade med Clara tidigare idag. Ingen konstigt alls, några frågade om det var kallt i poolen. Ja väldigt spännande. Men så när vi sticker för att koppla av lite och prata så dyker en av dessa killarna upp igen. Själv. Vi var själva. Han pratade med oss, eller vänta med mig. Lite så, tänkte mest att han vill bli vän. Men ja, inte kul. Iaf, vi skulle sticka ganska tidigt efter han hade kommit. Vi märkte att det var tomt på folk och han tog sin närmare oss för att höra. Trodde jag. Men när vi reser oss för att gå, vill han ha en kram .... eh okej. Han kramar mig och tänker inte släppa ... sedan så ja han försöker strula med mig ... och hur sjukt är inte det. När jag försöker följa efter Clara som hade börjat gå följde han efter, frågade om mitt namn, nummer. Trodde först att han seriöst skulle följa med in till omklädningsrummet. Han gav sig inte. Han bara; vill lära känna dig bättre .... Ha ja men eller hur, om jag minns rätt försöker man inte strula med någon man vill lära känna. Sjukaste jag någonsin varit med om, hade han inte släppt hade jag fan slagit ner honom. Men han försvann sen, när han fattade att det kommer man inte långt med. Sjukt men sant xD
 
Vad bruka folk säga, vill du ha något, Go for it ... eller haha xD Lite väl ... intressant inställning på saker xD
 
Jag kommer bli plågad av detta oavsett om jag skrivit det eller inte. Så ja, ingen större skada skedd.
 
Hoppas ni hade det bättre idag, än jag. Så jag avslutar med plugg, plugg och lite serier
 
 
Take Care!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: