heartmagic

Childhood

Som många vet är jag snart 18 och en tjej xD Ah vad det nu har med saken att göra, iaf. Jag hade lite forskning och hamnade i Egypten. Då jag kom ihåg en gammal serie som jag brukade titta på, men mindes inte vad det hette. Men kom snabbt fram till Yu-Gi-Oh originalet då som började 1996. Jag tittade alltid på det, oavsett tidpunkt. Så jag fortsatte lite forskning tills jag hamnade på en sida där alla avsnitt fanns. Precis, jag drog igång första och mindes i stort sett allt, sjukt men sant. Detta är en serie som är svår att få tag på, originalet. Men sen så läste jag om Yu-Gi-Oh GX och 3D eller vad de nu hette. Finns säker ngn mer, och det hade inget med saken att göra. Iaf, när jag väl fann Yu-Gi-Oh kom även flera minnen fram från barndomen, flera serier som jag tittade på. Haha xD Ja alltså typ som också som startade runt 1996 ... Biker Mice from Mars haha xD Japp det kollade jag på då, jag mindes den vita och den med en robot arm xD
Andra serie då Pokémon, Digimon och Beyblade ... original/första säsongerna då. Haha inga dockor här inte XP Och då det sjuka, jag kom ihåg intro-låtarna ... på alla xD Mer eller mindre. Och handlingarna.
Tror till och med alla är från Japan. Efter Pokémon började YuGiOh ... läste jag någonstans, typ. Eh aha O_o
 
Ah men iaf, många minnen kom från detta. Och att jag ens mindes vad alla hette tycker jag är ganska kul, eller ett dåligt tecken beroende på hur man ser på saken.
 
Vad finns det mer från barndomen, ah Jurassic park tittade jag på när jag var typ 7 och så kallade jag alla mesar när dem tyckte det var läskiga filmer xD Ah snäll jag var när jag var liten. Tunna röda linjen var jag nog inte heller så gammal när jag såg den. Ja ni fattar jag är ingen sminkdocka, gillar mer action. Tittade när pappa spelade Silent hill eller vad spelet hette också runt den åldern. Kanske därför jag kommer bättre överens med killar, vet inte. Men jag hade fler killkompisar i gamla klassen än tjejkompisar xD
 
Säker missa några serier, fast dessa ovan var de jag gillade mest. Lite kul hade jag när jag kom på alla serier, skrattade gott xD
 
Take Care!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: