heartmagic

Avslutning på dagen

Inte så mycket mer spännande blir det, har haft Street Dans tidigare idag. Gick bra, lite jobbigt och varmt att dansa i kostym ... ja precis, kostym xD Men koreografin är klar och nu är det bara att mata, mata, mata. Fick även en oplanerad jogging tur på 2 km ... innan dansen, yay xD
Usch nä ... trött på ett bra sätt.
 
Iaf, spelade precis lite LoL, för er som bryr sig så köpte jag ny supp - Soraka. Awesome! Doooitz XP
Börja bli trött ja, och vill jag ha Praktisk lektion imon, eh inte precis. Jag bruka inte klaga men jag börja bli trött på skolan. Även om schemat är ganska tunt. Längtar tills sommaren. Who dosen't?! xP
 
I ett kommande inlägg blir det mer om mitt jobb - Jobbar i köket, inte skolans, lite då och då. Ah kommer jobba själv i köket under några helger - en i serveringen och en i köket -  .... take that! Haha xD Nä usch ... nu blir det sova ...
 
See Ya & Take Care!
 
Random O_o
xD
Taggar: Jobb, League of Legends, LoL, Projekt, arbete, blogg, dans, soraka;
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: