heartmagic

Sorry asså ... Uppdateringar - street - boken -träning

Att jag alltid glömmer bort att uppdatera ... men nu så xD
 
Streeten började idag, skit kul! Grymt alltså! Vi ska ha in Breaking också, vilket ska bli kul. Lärde oss ganska mycket nu första lektionen. (kanske, kanske visar en bild) Har ont överallt, ni vet träningsverk. Ha det blir mycket av den varan nu. Imon, jogging och ev. styrka. Onsdag blir det nog inget eftersom jag har praktikslektion, blir ganska trött av det, kanske simmar, beror på vädret. Men Torsdag simning (kanske om jag hinner annars en kort PowerWalk med BV) friskisdans med tjejerna och sen blir det väl inte mycket mera. Fredag Jogging igen x/ ganska tråkigt, men måste göras :P Sen blir det inte mycket mer i helgen.
 
Skriviningen gpr utmärkt bra. Ska skriva ner storyn innan jag börjar arbeta med den. Tackar Clara för hon orka stå ut med mig och visar intresse för att den kan bli en bra bok. Vilket gör mig glad! Så tryckningsplaner nästa sommar då :D
 
Inte så mycker mer just nu mer än att jag verkligen gillar denna himmel
 
Och älska mina skor till streeten ... fast de använder jag även på idrotten xD
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: