heartmagic

Retlig

Älska att reta folk, så kul. Som detta klippet - http://www.youtube.com/watch?v=jyBxAErk1so&list=PL2C909CDDED2A44E7&index=58&feature=plpp_video - mellan 0.48 till typ 0.52 skrattar ganska mycket. Min natthumor. xD Men att spela upp det non-stop och reta komipsar med det hela, slutet då han säger dooitz! Är det bästa, säger det hela tiden eftersom de blir så trötta på mig och kan inte hålla sig för skratt. Inte jag heller, skrattar lika mycket varje gång jag säger det, eftersom de blir så trötta på mig xD
 
Tycker om att ta foton, väldigt mycket. Nu blev det väldigt mycket, mycket (ordet) xD Jaja. Foton är kul. Ska göra en lite sak, hittade en gammal dikt, och ska göra ett klipp med bilder, mest, men även någon inspelning. Får se, får se. 
 
Inget mer att säga(skriva)just nu, mer än att det blir film med Jennifer och lite gottgott. Det är väl allt, tror jag ...
 
See ya!
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: