heartmagic

Gbg nästa!

Vet inte när jag nästa gång kan uppdatera bloggen, ganska fullt denna veckan, så jag tar det mesta nu xD
 
Imon blir det ganska lugnt, men jag blir utan internet. Har studiedag då, så ikväll blir det mycket spel så jag lär vakna ganska sent imon. Men måste upp runt 10 vilket blir jobbigt eftersom jag lär vakna 12. Men så kan det gå, ska åka buss hem och planera, planera mycket. Ska, är det tänkt, jogga men eftersom det fortfarande gör ont i foten får jag väl se. Men ut ska jag.
 
Torsdag då, åker halv åtta helt ok tid. Ska till Gbg resten av veckan, bokmässa och shopping.
 
Men lördag då. Blev bjuden till TTA-finalen som ligger i Gbg så där är jag ju redan. Eftersom jag glömde fråga h*n om jag fick skriva h*ns namn i bloggen så får det gå utan. Men tackar gör jag. Bara synd att Clara inte kunde hänge med, men hon har mer eller mindre tvingat mig att fylla kameran med bilder så det får jag ju göra då.
 
Under veckan blir det mys med familjen, någon film och lite så. Träffa Syrran ska bli kul också!
 
 
 
Ha det gött!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Pontus
skriven :

Ok att nämna mig!