heartmagic

Fotosessioner

Planera lite inför en fotosession imon, bara i stora drag. Platser och lite så. Har en del små projekt planerade (inget med skolan att göra), så det är lite att kontrollera och testa och så vidare .. Blablabla ...
 
Har fått lite bilder redan. Just nu letar jag efter musik som skulle passa till ena idén .... går sådär. Ge tips på lugna låtar om ni kommer på någon.
Se om jag kan lösa så ni får se något för de som är intresserade sen när jag är klar.  
 
Nä men jag ska skriva vidare på böckerna/novellerna och lite så, försöka använda tiden väl.
 
--
Skolprojekt.
Tvåorna och treorna ska driva en egen lite restaurang ... 30 platser om jag inte minns fel. Vi elever ska sköta maten och serveringen, ganska uppenbart xD Men ett roligt projekt. Hade igår premiär, jag ingick i serveringsgruppen. Det var kul och gav flera idéer till eget sen som jag och Clara funderar på att starta.
 Och de som undrar vilken skola - Ljungby Fria Gymnasium.
 
---
 
Ja det var väl det.
 
 
En bild till ett av projekten.
Rubriken på bilden; Fotografen bakom linsen
See Ya!
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Clara
skriven :

Ojey,det ska bli kul