heartmagic

För att tiden ska gå

Ska snart åka hem, men har fått datorn att samarbeta med mig så de fungera som jag vill. Iaf just nu. Ska väl inte göra så mycket idag. Ska skriva ikväll. - En cola, nötter(eller vad jag nu vill ha) och min dator. Bästa sättet att skriva. Glöm inte musiken också. Slutar med att jag antingen ser på en film eller läsen en bok innan jag somna.Ska se så jag inte somna 02:00 som vanligt, har praktisk lektion imon också, det blir lite segt annars. Men kan dock inget lova xD Tiden försvinner när jag skriver.
 
Ska gå igenom bilderna och fixa upp en planering inför fotosessionen som ett stöd, sen får de som stå modell (kompisar x) gå lite på egna idéer. Får se vad resultate blir.
 
Ska strax åka så det får räcka tills vidare.
 
Ha det Gött!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: