heartmagic

Back on Track!

Nu så är det som det ska igen. Med hjälp av mina underbara vänner, djuren och min musik så är jag Back on Track! Happy face xD Haha
 
I dag så: slutade jag för en stund sedan, små planera lite inför sessionen inför två projekt. Lite smått och gott! Har även dansen idag, vilket ska bli kul! Som vanligt xD
Ska planera mera ... blablabla.
 
Var som sagt i stallet i går, ridning och hjälpte till en del. Fick se söta kattungen, Bosse. Så söt
 
 Är aldrig stilla så bilden är lite suddig
 Sen så skulle jag ju hem, så fick lilla Bosse sitta i bur eftersom ingen var hemma. Men inte så länge. Dessutom somnade han sen, eftersom jag hade busat en hel del med honom. Så söt!!!
 
 
Här är då lite från tävlingen då, som jag hängde med på. Min vän Idun och hennes häst.
 
 
 
 
Det var allt för nu .... See Ya!
 
 
 
 
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: