heartmagic

Underbart!

Dansen gick bra, gillar alla steg förutom typ ett xD men ja. Foten samarbetade med mig enda tills dansen var slut, sen var det lite jobbigt att gå tillbaka. Men den är helt klart bättre, men jag ska fortsätta käka tabletter två dagar till xD
 
Imon då ska jag simma oxå, om världen är med mig för en gång skull ... annars får jag väl jogga lite istället. Åh jävla fåglar, skriker utanför mitt fönster!
Iaf, så någon form av träning blir det imon så det så .... blabla ...
 
Åt precis Harrys hamburgare, satt inte helt fel efter dansträningen ... Lite fakta jag jag har hört ... Man ska äta något litet en timme innan träningen och äta tjugo minter efter träning. Vänta en halvtimme och dricka sen(och under träningen, lite vatten då och då). För bästa effekt, om det är sant är en annan sak, har jag hört någonstans ... Jaja, så kan det gå xD
 
Resten av kvällen, snabb dusch och sedan myskläder. Lämna tillbaka tallriken som ligger bredvid och skratta åt mig och sedan skriva lite, chatta lite och Spela "lite" får se om jag får tag på min kusin, tror dock han har handbollsträning ... jag märker. Han kommer ju hem förr eller senare.
 
Det ekar på hotellet, har jag sagt någon gång. Jätte irriterande. Struntsamma xP
 
Ha det folket!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: