heartmagic

Käkar tabletter :/

Eftersom världen är emot mig har jag nu käkat Ipren ett tag, foten fortsätter att arbeta emot mig precis som allt annat. Men nu kan jag iaf gå längre sträckor och gå i trappan utan att benet viker sig. Ojämn mark går inte så bra, men bättre. Två dagar kvar, och hoppas verkligen att det ska ge med sig så jag slipper prata med en läkare, för ett större problem behöver jag inte. Lite öm i ryggen och så men det går helt ok. På tal om ingenting, ska simma för första gången detta året på tisdag, men som sagt världen är emot mig så det är lite osäkert oom jag får simma då xD Men ska iaf simma i en månad, fördriva tiden mer än att spela och skriva.
 
Världe har sagt sitt, jag ska helt enkelt inte vara ute och jogga ... så nu lägger jag ner det hela. Väntar ett tag och försöker igen. Blir antagligen nästa år, för det ska väl börja snöa så fort jag tänker sticka ut och jogga sen xD Min vanliga tur ....
 
Just nu skriver jag och lyssnar non-stop på show me the money av Petey Pablo och hoppas jag kan vara med på dansen på måndag ...
 
Nu ska jag återgå till skrivningen och se om jag orka spela lite lol också ...
 
Allt började med att jag skulle göra läxan, började spela, sen skulle vi ha lammgryta med gäster och nu sitter jag och skirver ... Ops! xP
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: