heartmagic

Gbg - Thed Björk

Nu när chocken har lagt sig lite kanske jag kan få något vettigt ur mig. Kan inte tacka pontus tillräckligt för att jag fick möjligheten att följa med på Finalen. Det bästa mer än jag fick följa med var ju självklart att träffa Thed och se honom vinna. men också att krama honom. Att bara prata med honom. det har fortfarande inte släppt, att det är sant. Både Pontus och Thed är riktigt trevliga och snälla personer.

Efter vi hade kommit in, stack vi direkt till deras tält, träffade flera förare innan Thed kom. Hälsade glatt och små pratade innan han behövde gå igen. Tittade runt lite innan vi fick hjälp bort till VIP tältet (finns ett finnare ord men det försvann så fort jag tänkte på det). Nära till banan. Sen kom han igen för att hjälpa oss med maten och så, sen kom och gick han när han hade tid. Väldigt trevligt.

Sen så började deras race då. Önskade att jag kunde få bättre bild än denna, men ja den får gå. Fick fokuset fel hela tiden, men ja det är då Theds bil.

 
 
Den var lite lättare att ta bild på, de var stilla.
Lite skillnad
 
Sen så vann han! Så fort han kom tillbaka grattade vi självklart honom x) Små pratade innan han hjälpte oss med taxi, kontrollerade så vi kom iväg sen så blev det väldigt svårt att somna den kvällen.
 

Tusen tack och jag kommer inte sluta tjata.

Doooitz!

Jag är helt Wierd, sprallig typ.

 

Yeey xD

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: