heartmagic

Big suprise!

som vanligt är jag vaken fortfarande. spelat, skriver och så kollade mailen ...

fy asså ... glömt helt att jag skickade in ett manus till BC ... fick ni svar, personligt svar. skumt .... iaf de tyckte den var spännande och lätt att komma in i. men visst det blev ett nej, men ändå. de sade att jag skulle skicka in noveller o likanande till tidningar och hoppas på att jag inte sluta skriva! awesome! gör inget, den bok som jag ska trycka tycker jag själv är så mkt bättre än den jag planerade först att trycka ... boken börjar ta form, icke rättad dock så det blir den jobbiga delen ... man läser sina egna böcker mer eller mindre lätt över 100 ggr ... men detta är en bok jag är nöjd med. Den andra, den jag först försökte trycka, är en serie på 6 olika böcker .... sen så har vi ju alla andra xD inte ikväll, men imon kanske då ska jag skriva upp hur många som är klara och hur många jag skriver på ... på tal om skrivning, har kommit på en oneshot/novell till hallowen ... haha xD nu ska jag fortsätta med skrivandet ...

have a good time!

(ursäkta fel, gör detta via ipaden .... den lever sitt eget liv ibland)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: