heartmagic

Stallet

 Söta Arizona!

Varit i stallet den största delen av dagen. Vi se Arizona och Troja (andra fölet i har i stallet) dock var Troja och mamman in så villiga att vara med på bild, men jag ska testa igen nästa gång jag ska till stallet.

Som vanligt var det full fart i stallet, tre hundar. Mimsan (Irma), Räkan (Kampa) och Texas. Ner i dammen och hoppa på oss se, kleta ner oss lite till.

Mysigt att vara i stallet igen. Bland djuren, bland hästarna. Underbart! (Idag)

 Efter att ha varit i stan så var det skönt att komma hem ett tag. Har även varit på taket med pappa, fin utsikt tills det började hagla, regna och blåsa som in i. "Fångad av en stormvind." Haha xD. (Torsdag)
Clara hängde med ut till mig, såg filmer och busade med jullan. Fullt ös.

Tittade på bio onsdags, Dark Shadows, möte Idun där. Trevlig kväll.

Nä nu ska jag dra mig tillbaka till mitt! Have a Good Time!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: