heartmagic

Dagens värme

Legat mellan 25-30 plus idag, minst. Bestämde mig sedan för att jogga med Jennifer tidigare idag, fast inte förens vid fem tiden. Var för varmt. Fick ta det lite lugnt eftersom jag inte har mått så bra, men det gick ändå.

-

Inget svar ännu från bokförlagen, men förväntar mig ett inom två veckor. Om jag fick bestäma xD

Undertiden jag väntar skriver jag med den mest aktiva novellen, Att bli förälskad i fel person på dikta.se
Ni som intresserade kan alltid gå in dit för att läsa(MyBlackBird), ni som inte bryr er struntar i det.

Har kommit på ytterligare tre noveller. En Kortis. En Skräckis och en till Fantasy.

Första två böckerna, som jag lade ihop till en - del 1 och del 2- , av serien som jag skickade in börjar jag skriva ner del 3 på. Halva serien snart klar. En annan serie, en triologi, så börja första boken att arta sig.

-

Ja det var väl allt xD

Ha det gött!!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: