heartmagic

Är detta verkligen en Burn?

Klockan är mycket som vanligt och jag är inte trött. Hade den lugnaste praktiska lektionen (Praktiken)
Idag gjorde vi bara två saker på hela dagen. Under förmiddagen gjorde vi risbollar. Efter lunch stora maränger. ja det var det vi gjorde, plus städrutinerna som vanligt. Så ja det har varit väldigt lugnt.

Hemma trakten. I stallet har vi tre föl, två är våra. Arizona och Troja. Så söta. När jag kommer till stallet ska jag ta bilder så ni får se fölingarna

Bokförlagen har ännu inte svarat. Dock förväntar jag mig ett nej på ena iaf. Lång historia.

För några timmar sedan skulle jag köpa Burn. Så jag stack till Maxi, köpte två och tänkte dricka ena på tillbaka vägen Hmm? Intressant. När jag var tillbaka så slog jag upp i ett glas ...

 

Smakade hallon saft, såg ut som hallon saft ... WTF?!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: