heartmagic

Träning

Eftersom jag inte kommer kunna göra något inlägg imorgon gör jag det idag ...

Bara att det är träning som gäller. Intervaller. Eller jag ska försöka så länge mitt knä håller, så jag får ta det lugnt och hålla koll på knät. Hålla på med intervaller tills vintern kommer eller så länge som knät tillåter. Sen är det dansen också och allt annat. Planera att under vinter tid blir det gym och så länge som vädret tillåter är jag utomhus och träna istället, men som sagt jag får ta det långsam p.g.a mitt !%#! knä. Så det är bara att träna upp det, det ska gå!

Nä nu ska jag dra mig, praktik imorgon(köket),bussresa och titta på film i 2,5 timme ...  jag måste nog sova nu om jag ens ska komma ur sängen. Om min huvudvärk kunde ta en paus eller något -.-' 

Längtar till Påsk!
Längtar till Budapest!

ha det gött!!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: