heartmagic

Tjejkväll

Vi var ett gäng tjejer som firade en kompis, sjukt kul asså ... haha seriöst xD

För någon dag sedan välte jag ner ett vinglass ( tomt ) mitt i rummet. Städerskorna har ännu inte städat rummet, så jag måste ha skorna på mig. Om jag hade vetat vart deras städskåp är hade jag tagit det själv men ...

För er som undrar vadå städ städerska, jo hotellrum vettni, fast här på rummet tills imorgon vid två tiden, då kan jag ta mig hem. Sedan är jag hos farmor, eftersom pappa jobbar sent och jag orka inte upp nästa dag vid fem ... Så jag stannar där, sedan ska jag tillbaka till hotellet xD

Nä nu ska jag fortsätta med skrivandet, hoppas att det snart blir tyst. Det är hockey så det är fullt på Harry´s och jag hör musiken ganska tydligt. Lite störande, men jag överlever ...

Ha det underbart!!  ... haha, helt slut i huvudet som ni märker...
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: