heartmagic

Rubrik torka

(Min vän skrev rubrik torka, fungerar här också )

Dagens kökspraktik var rolig, blev sjukt trött. Skriver vidare på novellen och har skickat in boken; Ovanligt Sommarlov till BonnieCarlsen förlaget, väntar på svar. Ska skicka in två till, en till Opal och ännu en till BC ... Det är bara att vänta och se. Ovanligt Sommarlov är första delen i en serie som jag döpt till Magins Pentagram. Håller på med en anna serie, första boken vid namn Kraften Inom Mig, den är snart färdig skriven och ska skickas in. Hoppas att dessa böcker trycks under sommaren ( inom ca. 3 månder, då får man svar av förlagen )Som sagt det är bara att vänta och se. Så undertiden skriver jag klar Kraften inom mig och novellerna. Finns på denna länk
http://dikta.se/profil.php?mode=view&user=86273 en bit ner står det, visa verk av, klicka där så kan ni leta upp novellerna. >Tur o Oturen och Tystnaden, strax kommer tredje upp. Men ni hittar alla delar där :)



Fortfarande slö sen praktiken, men det hindrar mig inte från att se på film non-stop. Här är några film tips;

Never Back Down 1
The Forbidden Kingdom
Step Up
StreeetDance
I Am Number Four
Underworld
Bring it on
Rasie your Voice

Kommer flera i ett annat inlägg
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: