heartmagic

Natt, mörker och en lampa

Nu sover de flesta, fast inte jag. Men snart så ska jag också sova. Detta är ett stor problem för mig.

Jag skriver, lämnar Jorden för några timmar och när jag sätter ner båda fötterna igen och är tillbaka till verkligheten då är tiden redan borta. En tid som jag aldrig kan få tillbaka och en tid jag inte ångrar.

Nu ligger jag i den bekväma hotellsängen och funderar på att försöka sova med tanken på att jag ska gå upp 06:00 imorgon ... xD
Ögonen svider, halsen bränner och hostar retast. Vad kul det är! Inte ... -.-' Allergi. Och det värsta har inte kommit ännu. Jaja strunt samma det släpper efter ett tag. Fortfarande föredrar jag sommar än vinter

Nuvarande tanken är
Hur det kommer att bli på klassresan ( Budapest!) 
Och
Om böckerna trycks eller inte
Seriöst hatar att vänta, speciellt i tre månader -.-  kanske längre

Nä men nu ska jag sova.
See ya!!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: