heartmagic

Just nu

Har mina fötter hamnat på Jorden igen och jag är tillbaka till verkligheten.
Jag har skrivit i några timmar nu och jag ska snart sova. Jag glömmer alltid bort tiden när jag skriver. Novellen Tystnaden dra sig mot sitt slut och jag planer at vara klar med den innan jag ska till Budapest. Lämna efter mig en aptitretare innan jag åker från någon av de nya novllerna ... Ja jag vet. Skrivnörd xD
Men det är ett bra sätt att fördriva tiden när man sitter på hotellrummet, uttråkad och inga läxor alls jag kan göra. Då är man uttråkad. Mer än sju timmar varje dag har jag inget att göra på hotellet. Jag tittar nästan aldrig på Tv:n. Oftast är det datorn eller så är jag ute. Finns liksom inte så mycket mer att göra ...

men jaja nu ska jag sova

Ha det!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: