heartmagic

Intervall

Igår var jag ute och intervalljoggade. Lite smått jobbig pga allergi och knät. Men det ska gå! Får vara uppmärksam bara. Måste ju träna upp knät på ett eller annat sätt. Det går en stund, men efter ett tag så säger knät stopp. Haha brukar hamna på marken. En stunden joggar man andra stunden ligger man på marken. Men som sagt, men måste ju börja någonstans.
Struntsamma, jag tycker det är kul att vara ute och jogga/springa så jag låter inte allergin eller knät hindra mig.

Har väl inte hänt så mycket mera ... ska köra intervaller idag också. Jag och en kompis. Men innan det så ska vi kolla lite vad det är man kan ta med sig till Budapest. Vi ska packa lite granna, eller iallafall tänka på vad man kan packade med sig. Under resan om det går ska jag lägga upp bilder och lite så varje dag, om det inte går får ni allt under helgen efter resan. Efter påsklovet åker vi. Ska bli sjukt kul! 20 timmars bussfärd inkl. båtresan. Inga problem jag har åkt buss i 26 timmar inkl. båtresa. 

En skoldag kvar sedan äntligen påsklov!!

Ha det!!  
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: