heartmagic

Filmpremiär!!!

Längtar tills imorgon då är det The Hunger Games ... Ska sticka till växjö med Clara för att se denna. Längtar sjukt mycket. Böckerna är så grymt bra! Hoppas det inte blir en besvikelse på filmen, men det tror jag inte.

Dagenspraktik;
Vi gjorde - Sparrissoppa, Pannacotta och Äppeltarte ... SÅ gott!! Mhmm!
Trött och lite huvudvärk. Men det släpper.

Just nu;
Sitter jag ju här .. xD Nä men jag skriver på böckerna som ska skickas in. I serien jag skriver - den som redan är inskickad - var från början två böcker, men jag fick ändra och så satta jag ihop dem istället. Så från två böcker blev det en, denna version är på ... * harklar mig * ... 250 A4 sidor ... hehe ...blir ungefär 400 - 500 i pocket x_X Men om den ska tryckas kanske jag ska ta bort något, och jag hoppas ju att det inte blir pocketformat ... hehe
Den andra jag ska skicka in är inte riktigt klar ännu.
Jag skriver två serier, den första var tänkt att bli i sex delar, men bil kanske i tre/fyra istället ... Den andra vet jag ännu inte, om det går som jag vill blir det en trioligi ... vid sidan av har jag x antal noveller. Och som strössel på allt skriver jag dikter och en Diktverksbok ... Ja det är en del, men det är kul ...

Ja snart ska jag iväg en stund och sedan blir det tillbaka till datorn och mitt skrivandet ...

Ha det nu bäst!!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: