heartmagic

Aw

Mamma köpte en ny valp, en Malinois ( Belgisk vallhund ) så sjukt söt. Ska se om jag kan få en hyfast bra bild på henne imorgon. Så ny blirde tre hundar i stallet. Jag tar en på alla tre, var för sig. För Irma ( Malinois ) är snäll mot vaplar men är inte bästis med dem. Haha xD
Vi har texsat också, hon är en blandras; Schäfer, Amstaff och Border collie. Men tvärr kommer inte bilcerna föresn på måndag, efter som jag ska iväg imorgon. Först ska jag hämta Vickan ( Min stora syster ), sen ska vi till travet och sist ska jag titta på hingst visning. Men dagen slutar inte där. Självklart blir det stallet och sedan ska jag till min farmor så hon får träffa vickan. Vi ska sova där, åka buss til skolan och allt det som händer där. Så måndag blir nästa inlägg

Nu ska det bli film med famijen med lite gottgott. När vickan kommer blir det verkligen en äkta familjehelg ... nästa helg.

Vickan - Halv syster, mammas sida
Julia ( lilla syster ) - halv syster, pappas sida

Så jag är första barnet  ( pappas sida ), mellesta barnet ( helheten )och sista barnet ( mammas sida ) i familjen ... hahaha xD

Nä nu blir det Cola och choklad xD

Ha det! :P
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: