heartmagic

utgivning ...

När jag är klar med första boken i en ev. trilogi, beror på, kommer jag försöka med ett - tre förlag ( beror på tiden), redan valda förlag. Inget lyckas. Så är plan C, att ta kontakt med Vulkana.se och trycka boken och sedan ta den vägen. Kan jag inte gå genom huvudingången, får jag väl ta bakvägen istället. Som jag har sagt och lovat många. Minst en av mina böcker ska tryckas, senast 2013 ( iaf få bekräftelse om tryckning)

Med andra ord så kommer ni se mitt namn i biblan, på nätet och i minst en tidning.

Man blir ingen författare utan läsaren, så tack alla på dikta.se ni kanske få se en av mina noveller på biblan, nätet. Tar jag bort novellen så är det tryckning som gäller, om inget annat är sagt
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: