heartmagic

Avslutningsmiddag

Middagen var god och vi alla hade trevligt. Vänner på rummet, andra i egna rum. Det är bra att bo på hotell ibland. Så nära till middagen ;)

Haft trevlig med underbara vänner!

Tittade på film sen som avslutning på dagen. Nu lyssnar jag lite på musik och tittar på bilder från middagen.

Imorgon börja vi tio, inget att göra mer än att säga tervlig sommar, sedan åker jag hem och tar med mig en vän. Tre dagar, med film och skoj. God mat och bra filmer. Nästan som sommarens första jordgubbar, en jämförelse för att andra ska förstå hur det känns för mig. (tål dock inte jordgubbar.) Men jämnförelsen var den bästa jag kom på.

Ledigt till måndag sedan jobb, sommarlov och sen börja skolan igen. Men först ska jag bara njuta värmen så fort den kommer och varar. Sola, skriva, musik, stranden, vänner, glass, träning ... Ja en helt underbar sommar!

Ha det nu underbart!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: