heartmagic

Åkte på en blåsning

Skulle titta på bil med mamma, så pappa och Vickan hängde med. Målning i stallet efter det. ja det var planen.
Lövhult. Mamma sade att bilen fanns vid lövhult, men när vi kom dit. "Det är längre bort ... andra sidan om växjö." pappa blev sur och vi där bak skrattade. Annars hade ju pappa inte kört om hon sade det frän början.  

Trodde ju på dem, pappas humör. irriterad. Mamma mutade med räkmacka, fika mitt i växjö. Hmm ... samarkand? Jag hade ont i huvudet och var trött vill bara hem, men fick sedan reda på att vi skulle shoppa. Ingen bil och ingen målning. 

Jag blev lite piggare, tog min dricka och hoppades att huvudvärken skulle släppa.

En tidig present av familjen. 

Jag trodde dem, blev lite fundersam när vi skulle fika på samarkand, men tänkte inte mer på det.  

Tack för denna undebara dag tillsammans med er! Hittade mycket fint.

Love ya! <3
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: