heartmagic

Snö

Satt på bussen hem och såg skillanden. De hade snö hemma! Så inställt med ridningen, men att vara ute med familjen var inte helt fel det heller, även om jag ville rida. Så lilla Julia byggde sin första snögubbe och sin första snökatt. Åkte lite pulka. Nu är vi inne i värmen igen och det snöar fortfarande. Har snöat hela dagen. Nu värme vi oss och ska snart äta lite mat. Det roligaste var nog att alla medverkade utomhus. Alla blev blöta och kalla. Alla hade kul. Så nu ska jag dra mig tillbaka till soffan och värmen under filten.

Ha det gött!

P.S Nu har vi sett snön nu kan den dunsta, jag är ingen vintermänniska. Men kul var det, en liten stund. Sen är den bara i vägen xD

Fast man får riktigt snygga foton under vinter tiden, lägger upp dem en annan dag. När jag har tid
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: