heartmagic

Praktik

Dagens praktik var servering och det var sjukt mycket folk. Tittade man ut över gästerna hittade man inte en enda tom stol. Fullpackat. Även om vi var fem stycken som praktiserade och två ordinarie personal så var det stressigt. Men kul. Väldigt ofta skulle maten och salladen fyllas på. Sen serverade vi ju dessert också. Och kaffe ... och att hålla igång diskmaskinen. Och så var det två bokade konferanser, så det var 40 extra pers att hålla koll på. Men vi hade kul. Efter vi hade ätit, då det hade lugnat sig lite, så när vi kom till disken var det rena koset.

Men när disken äntligen var klar och allt var undan plockat så fick vi sluta för dagen. Eftersom jag bor på hotellet så var det inte så långt att gå. När jag äntligen satt mig ner, bultade fötterna. Har så ont i fötterna, speciellt nu efter lovet och praktiken precis kommit igång. Min första praktik dag detta året och mina fötter blev stenar, stenar som bultar. Tack vare stressen så drack man ju inte så mycket så huvudet bultar också lite. Fast över detta så var det riktigt kul.

Liknande dag imorgon fast med flera bokningar (konferans)

Ha det! ~^_^~

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: