heartmagic

Människor! -.-'

Ibland vet jag verkligen inte hur folk tänker. De tror man är dum och inte ser. Alla kansker inte ser. Men jag ser. Jag har sett det så många gånger att jag verkligen inte vet vad jag ska göra. Jag förstår Verkligen inte hur dem Tänker! Om dem ens tänker förstås.

Vem säger att människan är smart då? Vem är det som säger det?
Jo, människan! Är inte det ganska uppenbart. Alla är inte som dessa, men väldigt många.
Varför hamnar jag alltid mitt i smeten?
Dras till mig precis som getingar dras till honung. Inte alltid, men ofta. Jobbigt är bara förnamnet.
Och så fattar dem inte heller att man ser rätt igenom, och då säger man det i stort sätt rakt ut.
Lögnerna då? Så många lögner att jag kan bada i dem. Herregud!
Men nä då, dem tror man inte ser. Att jag inte ser. Men kom igen, seriöst det kommer inte att fungerar.
Jag vet
Jag ser
Jag hör

Men ja finns det fler där ute som har samma problem. Låt dem hålla på. Om dem nu tror att det fungerar, ja låt dem försöka. Man kan alltid vara vänner, men som många säger; Ha vänner nära, men fienden ännu närmare xD

Jaja, ha det gött!

Jo, en grej till. Låt inte sådana personer förstöra för en. Vissa att man är en bättre människa genom att inte sjunka till deras nivå.

Det var allt för tillfället ... Ha det gött!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Clara
skriven :

Precis sådana värderingar har jag också.