heartmagic

Dans!!

Terminstarten idag på danskursen. Street. Ska bli riktigt kul! Men först så ska jag träffa bästa vän en stund, ge en sen julklapp som jag missade. Så kan det gå xD
Mem vi ska fika, shoppa lite kanske. Bara prata. Det var ett ganska bra tag sedan vi träffades. Ska bli kul!
Efter det ska man sitta på bussen i en timme tillbaka till skolan. Studiedag. Förlänga vistelsen på hotellet, möta om en annan kompis och dra oss mot dansen.  Som börja fem xD Men ska träffa BV vid två, sedan bussen vid kvart i fyra. typ. Efter dansen ska man träffa en annan kompis en stund, titta på högtalare till datorn. Behöver riktigt ljud ;)
Sen blir det väl inte så mycket mera av dagen. Gör kanske ett inlägg senare om högtalarna och hur dansen gick. Ska se om jag kan ta en foto oxå.

Nä nu ska jag dra mig tillbaka åker om två-tre timmar xD

Ha det! ~ ^_^ ~
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: