heartmagic

Mycket på G

Imorgon blir det praktik, servering. Tur är att vi nu är fem stycken på samma plats, annars hade det blivit rent kaos.

Nu gör jag inte mycket, äter lite jordnötter och dricker päron dryck. Behöver fundera på lite vad jag ska ha i kylskåpet. Det har jag nog inte berättat, har ett minikylskåp på rummet. Jag tror all hotellrum har det xD
Iaf, så det är väl att köpa mer päron dryck, loka och proviva shots. Kanske något mer, jag får se.

I nu läget i skolan. Allt är ner släckt och helt knäpp tyst. Nä men betygen har inte kommit ännu, men förhoppningsvis snart. Har sjukt mycket att göra klart till nästa vecka, och veckan där på. Göra två redovisningar, matteläxa, matteprov, svenskaprov, idrott (dansuppvisning) och mer där till. Men man får glädja sig med att vi ska på budapest resa och i mars ska vi på bio (med klassen). Ska bli as kul!

Det var vad jag kom på nu, ha det!

Jo, en grej till. Jag finns inte bara på poeter.se(Black Bird) utan även på dikta.se(MyBlackBird)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Jennifer
skriven :

ska vi på bio i mars? vart då? :o