heartmagic

Extra inlägg

Finns säker någon ny som klo på min blogg, och detta inlägg är till er som har missat vad jag menar med rummet. Jo rummet är ett rum ... nä men jag bor på ett hotellrum nu under gymnasiet pga jag inte kan ta mig till bussen varje dag för att närmaste buss ligger 2 mil bort xD

Så med "nu sitter jag igen på rummet" är att jag är på hotellet. Jag bor på ett hotell, har gjort det nu i en termin och lite till.

Sen kanske ni är helt random och aldrig har sett min blogg tidigare, så ska jag nämna att ni har inte missat så jätte mycket. Bara att jag skriver om livet på ett hotell och att jag skriver poesi. Men vill ni veta mera om det, får ni antingen titta på gamla inlägg eller vänta tills imorgon. Då ska jag skriva ett inlägg om Poesi ...

ja det var det ...

Helt Random, ett skämt. D, DVD, Det Vet Du xD Låter bättre när man säger det (om man säger det rätt) än när man skriver det xD
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: