heartmagic

Den "stora" hemligheten

Jag har sagt tidigare att inte tror något Wow! stort. Okej, men ja. En hemlighet då som inte så många vet.
Men ja ...

Ni vet ju redan att jag skriver poesi och läser en hel del, ni som är nya läsare kanske inte visste det ... Jo nu tycker jag ju inte bara om att skriva poesi utan även böcker. Jag håller på med 8 stycken just nu, hat två färdiga. Har genré Fantasy, Westen och Sorg. Äventyr och Romantik. Jag skriver även lite noveller. Har lagt upp en på dikta.se (MyBlackBird) ... den heter Tur i Oturen. Den som vill ha länk kommenterar. Även inblick ur en av mina böcker.
Jag nöjer mig inte allt med spänningen i böcker jag lånar och köper. Utan jag vill skapa min egen story. Egen spänning. Då får jag början, slutet, innehållet ... verkligen allt precis som jag vill. Nu är det bara inte att jag skriver random. Utan jag tar det seriöst. Jag skickar in dem till bokförlag och hoppas på tryckning till sommaren. Problemet är att det är jätte svårt att få sin första bok tryckt. Har fått två nitlotter än sålänge ... Men jag förväntade mig inte redigt att den skulle gå igenom. Så nu ska jag ändra lite, skicka in en annan under tiden. Och se vad som händer ...

Den blogg handlar om ett liv om början till att bli en ung författare och lite annat ...
Jag blir 17 till sommaren och hoppas på att min första bok blir tryckt


Ha det gött!!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: