heartmagic

Dagens

Streeten gick grymt bra, sjukt taggad till uppvisningen. Gäller att träna, den har ett högt tempo.

Skriver lika mycket som vanligt, ska snart skicka in en ny bok till ett förlag och se vad som händer. Den är snart klar så det ska bli spännande. Det finns inblick på dikta.se, för dem som är intresserad att läsa den. Kraften inom mig. Länk; http://dikta.se/profil.php?mode=view&user=86273
Leta så hittar ni den där. Har även lagt upp delar av noveller. Självklart diktverk också, men jag satsar mer på noveller på dikta.se, eftersom det är noveller som jag inte tänker skicka in, eftersom jag satsar mer på att trycka böcker. Skillnad mellan en novell och bok, är att novell är kortare än en bok.

Extremt trött och seg. Tror jag håller på att bli sjuk desutom. Men det är bara till att forsätta framåt.
Nä nu ska jag sova, innan jag somna med datorn i knät xD

Ha det!!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: