heartmagic

Mkt att göra

Har haft två prov denna veckan. Ett NP igår och ett Matteprov idag. Gick bra. Hade sedan ett tre- fyra sidor långt förhör och imorgon ett till NP. Uppsats. Inte så svårt, typ den delen som är lättast, iaf som jag tycker. För tillfället ...

Snart ska jag dra ut och sedan träna med Jennifer ...

Om en och en halv vecka har vi street uppvisning. Ska bli sjukt kul! Kommer att lägga upp en del av filmen som spelas in, så ni får se dansen.

I helgen har vi vår vårmässa( Lördag) som elevern har fixat då blir det servitriskläder eller kock kläderna ... tar nog servitris ...

---

Rapport

Väntar med spänning på ett svar från bokförlagen och hoppas att jag snart får se ett Ja ....
Skriver en hel del noveller och böcker, lite mindre poesi just nu. Ska snart skicka in mera

---

Sommarjobb

Har fixa möte och så vidare

--

Här bort är det regn som gäller, tråkigt att man måste sitta på rummet. Hotellet är ganska tomt .... eko ... eko ... Eller något.

Nä nu dra jag mig tillbaka .... ha det!!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: