heartmagic

Hemma från Budaqpest

Har satt ner fötterna och skolan är fullt igång. Bilderna kan dock inte komma upp förens på onsdag men resan gick helt underbart bra. Sjukt kul hade vi! Bussresan var ju en resa i sig. Har inte varit med om några mer barnsliga lärare än dem jag har nu. Det är inte många lärare man kan jävlas med och så. Vi testade på intressanta sätt att dricka vin på och testade lite olika maträtter och så. Allt var ju för skolsyfte ... or not. Haha xD Som sagt har haft en grymt kul resa med klassen och hoppas starkt på att vi snart ska göra något annat kul tsm.

Så nu är jag hemma hos mina karaktärer och flera har anlänt till gruppen, skrivande bara rullar på. Nya noveller är pågående och finns upp på dikta.se (MyBlackBird)

Väntar fortfarande på svar från bokförlagen.

Nu sitter jag på hotellet lite smått uttråkad och seg. Har träning senare idag och ska ta bilder, antagligen, inför uppvisningen som är i maj.

Hemma i skogen har vi fått två fölingar. Ena är dock inte vår, men den som är heter Arizona. Sjukt söt. Ska se om jag kan få tag på en bilder eller något. Vi var den första som fick föl från hingsten. Hoppas på toppen resultat längre fram. Ska även få ett till föl i maj. Spännande.
Ska se om vi kan starta en av travarna snart ...

Ja det var allt för mig för tillfället. Ha det gött!!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Clara
skriven :

Jag håller mde om lärarna