heartmagic

En hemlighet ...

Ska berätta en hemlighet ... eller nää inte redigt en hemlighet. Bara något jag bruka göra, eller något som jag är. Svårt att förklara. Den "rediga" hemligheten kommer jag inte skriva om ännu.
Men den om att ... jag är en poet. Jag skriver poesi, olika sortes poesi. Jag och några skrivarvänner är med på denna sidan; poeter.se ... att få se och höra vad andra tycker om ens poesi är kul ... och att läsa deras är precis lika kul. Så ja det var väl den hemligheten.
Och jag sade till er att inte förvänta er något wow-stort. Men ja, några vet faktiskt inte om det, att jag är poet. Och om nu ni skulle vilja gå in på denna sidan då, läs gärna min vän Julio's poesi ...

Det var de ...xD
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Jennifer
skriven :

Äntligen berätta du :D