heartmagic

Ledsen för tiden ...

Har varit ganska mycket att göra så det har inte varit någon dags uppdatering ...

Men här kommer lite

Klippte mig igår, blev hel nöjd. Ikväll hade vi informations kväll så det har varit lite att göra. Men som pris bjöd läraren oss på pizza ... Gött! Blev fyra familje pizzor ... kan ju säga att alla blev mätta iaf.

Em ... Stora planer inför nästa år. Danskurs ... Är en av dem. Har en till fast den berätta jag inte än. Den hemligheten som gjorde att jag faktiskt började starta bloggen. Den och att jag bor på hotell ...

Hotellet är väl som vanligt bara att det är en massa oljud ... De har julbord eller något. Seriöst, musik och dans. För ett tag sedan när jag kom ut, var det äldre som dansade någon folkdans eller något ...
Så de två sista veckorna på hotellet lär det vara massa folk här på kvällarna.

Lite Jul poesi kommer upp på Poeter.se ... Kolla gärna där. Min vän Julio, mare och Yarissa ... Och jag själv förstås Black Bird ... Kika gärna där ^^

Nä det är idrott imon på morgonen så det är dags att krypa till kojs ... ^^

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: